fotografia wnętrz i obiektów

Fotografia obiektów i wnętrz – jaki wpływ ma na sprzedaż?

Fotografia obiektów i wnętrz to istotny czynnik sprzedażowy. Rosnąca konkurencja w branżach developerskiej, usługowej czy turystycznej sprawia, że fotografia nieruchomości stoi na coraz wyższym poziomie technicznym. Jest też coraz bardziej złożonym przekazem, przez co staje się on dużo bardziej precyzyjny.…

zdjęcia korporacyjne

Zdjęcia korporacyjne – jakie wartości podkreślają?

Zdjęcia z sesji korporacyjnej znajdują szerokie zastosowanie w działaniach dużych firm. Tworzeniem strategii wizerunkowych w dużych firmach i korporacjach zajmują się wyspecjalizowane działy. Fotografia korporacyjna powinna być ich naturalnym dopełnieniem a zdjęcia korporacyjne powinna cechować wizerunkowa spójność. W ten sposób…

fotograf zdjęcia

Prezentacja wizerunkowa

Dobra prezentacja wizerunkowa jest sumą zabiegów mających na celu przedstawienie osoby, firmy lub marki w profesjonalnym a jednocześnie pozytywnym stylu. Prezentacja wizerunkowa to element strategiczny w kształtowaniu wizerunku i PR. Zdjęcia wizerunkowe to przesłanie i filozofia firmy Fotograf odpowiedzialny za zdjęcia…

zdjęcia dla firm

Zdjęcia dla firm

Profesjonalne zdjęcia dla firm Profesjonalne zdjęcia dla firm to fotografia wykonywana głównie na potrzeby działów PR, marketingu i HR. Profesjonalne zdjęcia są prezentacją możliwości firmy, jej potencjału ludzkiego, produktów i usług, jak również filozofii i wartości które reprezentuje. Fotografia dla…

fotografia korporacyjna

Fotografia korporacyjna – charakterystyka zdjęć korporacyjnych

Profesjonalna fotografia korporacyjna Profesjonalna fotografia korporacyjna jest istotnym narzędziem prezentowania firmy i marki. Korporacyjne sesje zdjęciowe są wpisane w strategie świadomego budowania PR i działań marketingowych. W zależności od priorytetów wizerunkowych styl fotografii korporacyjnych może przybierać różną formę. Zdjęcia korporacyjne…