fbpx

Sesja firmowa

Sesja firmowa to profesjonalne zdjęcia dla firm.  

Profesjonalna sesja firmowa

Profesjonalna sesja firmowa to zdjęcia wykonywane w celu kształtowania dobrego wizerunku firmy. Zdjęcia osób tworzących zorganizowane zespoły, prezentujące ich potencjał i możliwości, a także świetną atmosferę 'team spirit' w jakiej ze sobą współpracują.


"Sesja firmowa to kształtowanie dobrego wizerunku"

Sesja firmowa jest formą prezentacji pozytywnego oblicza firmy. Zdjęcia z sesji firmowej prezentujące zgrany kolektyw, jego witalność i energię, akcentujące profesjonalizm i zaangażowanie, mają istotny wpływ na to, jak firma postrzegana jest przez osoby z zewnątrz. Sesje firmowe to kreacja pozwalająca budować wizerunek firmy zgodnie z prezentowanymi wartościami.

Portret biznesowy

Sesja firmowa - dla kogo?

Sesja firmowa to propozycja dla firm nowoczesnych, chcących kształtować swój profesjonalny wizerunek w duchu prezentowanych wartości. Sesja dla firmy to realizacja priorytetów wizerunkowych, pozwalająca wykorzystać zdjęcia do celów autopromocji. Profesjonalne zdjęcia świetnie prezentują się na firmowej stronie, blogu i profilach social media, gdzie codziennie trafia wiele osób.

Sesja firmowa

Zdjęcia biznesowe dla Twojej firmy

Zdjęcia biznesowe dla Twojej firmy mogą mieć różny charakter. Sesja firmowa pozwala stworzyć kompleksowy materiał wizerunkowy: 

1. Zdjęcia na jednolitym tle służą do tworzenia indywidualnych profili pracowniczych na firmowej stronie internetowej typu "o nas", "nasi konsultanci", "nasz zespół" itd. Są one chętnie odwiedzane przez osoby szukające kontaktu bezpośredniego, lub informacji o strukturze firmowej. Równocześnie są świetnym materiałem do usprawnienia komunikacji wewnętrznej.            

2. Portrety biznesowe pozwalają mocniej podkreślić indywidualizm fotografowanych osób. To fotografia szczególnie polecana dla liderów i osób oficjalnie reprezentujących firmę. Takie zdjęcia często wykonywane są w przestrzeni zwiążanej z codzienną aktywnością. Świetnie sprawdzają się zarówno na stronie firmowej, jak również w oficjalnych materiałach, publikacjach drukowanych i elektronicznych.

3. Zdjęcia grupowe na jednolitym tle, lub z logo firmowym to podkreślenie  potencjału, kompetencji i siły kolektywu. Fotografia grupowa jest chętnie wykorzystywana we wszelkich publikacjach i materiałach reklamowych, jak strony internetowe, foldery reklamowe, a nawet kalendarze firmowe.

4. Zdjęcia sytuacyjne pokazują pracowników firmy w trakcie wykonywania codziennych zajęć. Tego typu fotografie są często wykonywane w salach konferencyjnych, przestrzeni biurowej itd. Podkreślają świetną atmosferę i wspólnotę, pokazują doskonałe warunki pracy.

Sesja firmowa - informacje

Zapraszam do kontaktu w celu organizacji sesji dla Twojej firmy.

Sesja może być zorganizowana w siedzibie firmy, gdzie będziemy mogli wykonać przekrojowe fotografie biznesowe. Mobilny sprzęt fotograficzny pozwala wykonać profesjonalne zdjęcia w każdych warunkach.    

Sesja firmowa ma charakter kompleksowy, wymagający indywidualnych ustaleń co do zakresu i charakteru zdjęć. Zachęcam do kontaktu i przedstawienia swoich oczekiwań. Dzięki temu będę mógł zaproponować optymalne rozwiązania.

Zdjęcia z sesji biznesowych

Zdjęcia firmowe - podkreśl swój profesjonalizm

Postrzeganie Twojej firmy przez osoby z zewnątrz w dużej mierze zależy od jakości komunikacji wizerunkowej. Świadomość mocy z jaką wizerunek odziaływuje na otoczenie biznesowe jest istotnym czynnikiem w planowaniu firmowej strategii marketingowej. Kreowanie profesjonalnej, nowoczesnej komunikacji wymaga czasem stworzenia jej od samych podstaw. Nieco rzadziej jest formą skoncentrowaną na wzmacnianiu, lub ocieplaniu już istniejącego wizerunku. Zdjęcia firmowe odgrywają w tym procesie jedną z kluczowych ról, ponieważ to głównie przez ich pryzmat Twoja firma postrzegana jest przez klientów, partnerów i konkurencję biznesową. Aby fotografie biznesowe jakie prezentujesz na swojej stronie czy blogu spełniły naznaczoną im rolę, jeszcze przed sesją zdjęciową warto zdefiniować własne potrzeby wizerunkowe.  

Jak określić potrzeby wizerunkowe firmy?

Aby zdefiniować potrzeby wizerunkowe Twojej firmy, należy w pierwszej kolejności odpowiedzieć na szereg istotnych pytań. Do tych najbardziej powszechnych należą:

- Kim jest Twój idealny klient?
- Czego potrzebuje?
- Które jego potrzeby możesz zaspokoić?
- Jakie jego problemy mógłbyś rozwiązać?
- Jaka jest jego główna motywacja?  
- Jak postrzega Twoją firmę lub markę na tle rzeczywistej konkurencji?
- Ile o Tobie wie?
- Czego jeszcze chciałby się dowiedzieć?
- Skąd czerpie wiedzę na Twój temat?
- Czy Twoja firma lub marka prezentuje spójny wizerunek?
- Czy i dlaczego warto się z tym wizerunkiem utożsamiać?
- Jakie wartości są dla Ciebie najbardziej istotne?                                  

Dobrym pomysłem na precyzyjne określenie potrzeb wizerunkowych jest zlecenie profesjonalnych badań. Na ich podstawie można uzyskać wiele pożytecznych informacji, przekuć je w odpowiednie wnioski, a te wdrożyć w działaniach marketingowych i PR'owych.

Jak się ma to w odniesieniu do samych zdjęć? Pamiętajmy, że żyjemy w kulturze obrazkowej. Zdjęcia, grafiki i ikony stopniowo wypierają informacje tekstowe z obszaru w którym ludzie podejmują współpracę i decyzje zakupowe. Im lepsze zdjęcia prezentujemy, tym łatwiej będzie nam nawiązać i podtrzymać relację z potencjalnym odbiorcą. Im bardziej wartościowy i zgodny z filozofią firmy materiał zdjęciowy pokażemy, tym lepsze i trwalsze wyobrażenie stworzymy.

Kontakt

Dariusz Kempny

info@dariuszkempny.pl

tel. (48) 503 950 939

Social media

FacebookLinkedIn | Instagram

Gdzie pracuję? 

Kraków... Małopolska... Polska

Fotografowałem m.in. w takich miejscach jak Kraków, Warszawa, Katowice, Zakopane, Gliwice, Rzeszów, Wieliczka, Zabrze, Bochnia, Tarnów, Nowy Sącz, Chrzanów, Bytom, Myślenice, Nowy Targ, Żywiec, Limanowa, Oświęcim, Brzesko, Bielsko- Biała, Jaworzno... 

Menu