społeczeństwo obrazkowe

Społeczeństwo obrazkowe – na czym polega siła treści wizualnych?

W dzisiejszym wpisie pochylimy się nad tym, skąd wzięła się popularność i siła treści wizualnych. Spróbujemy również doprecyzować co oznacza popularny termin “społeczeństwo obrazkowe” i dlaczego w promocji naszego biznesu obraz jest dziś ważniejszy niż tekst. Społeczeństwo obrazkowe- co to…

ubiór na sesję

Ubiór na sesję – jak dobierać kolory?

Ubiór na sesję to jedno z najczęściej wyszukiwanych haseł w odniesieniu do fotografii wizerunkowej. Nic dziwnego, kompozycja ubioru i dodatków to jedna ze strategicznych decyzji w przygotowaniach do sesji zdjęciowej. Strój biznesowy nie tylko określa nasz wygląd, jest również zbiorem…

Sesja foto

Sesja fotograficzna – w studio czy w plenerze?

Sesja foto to opcja po którą sięga coraz więcej firm chcących zadbać o swój wizerunek. Jeśli w niedalekiej perspektywie planują Państwo wykonanie indywidualnej lub firmowej sesji zdjęciowej, w pierwszej kolejności warto zastanowić się nad tym, jakich zdjęć potrzebujemy i jakie…

foto biznesowe

Biznesowa sesja wizerunkowa

Biznesowa sesja wizerunkowa jaką miałem przyjemność zrealizować dla p. Grzegorza – nowego dyrektora warszawskiego biura Grupy EIB w Europejskim Banku Inwestycyjnym miała klasyczny, biznesowy sznyt. Sesja w Krakowie Sesja zdjęciowa odbyła się w Krakowie. Wykonaliśmy portrety biznesowe zarówno na jasnym…