zdjęcia z eventów

Zdjęcia z eventów

Zdjęcia z eventów – oferta

Zapraszam do zapoznania się z ofertą zdjęć z eventów:

sesja firmowa

ZDJĘCIA EVENTOWE

  • eventy biznesowe
  • eventy edukacyjne
  • eventy kulturalne
  • eventy sportowe

Reportaże fotograficzne z eventów

Oferta zdjęć eventowych obejmuje reportaże fotograficzne z imprez otwartych i zamkniętych. W ramach oferty zapewniam:

  • dojazd do miejsca wydarzenia
  • profesjonalna obsługa fotograficzna
  • retusz wybranych zdjęć
  • umowa z przekazaniem praw
  • faktura VAT
  • szybka realizacja

F.A.Q – pytania do fotografa

Jakie eventy fotografujesz?

Zakres moich reportaży jest szeroki i obejmuje takie imprezy jak konferencje, seminaria, warsztaty, promocje, sympozja, networking, bankiety, targi, koncerty, spektakle, pokazy, festiwale, performance, inauguracje, zawody, mecze, turnieje, gale, imprezy rekreacyjne i inne.

Jaki jest obszar Twojego działania?

Fotografuję eventy na terenie całej Polski. Najczęściej pracuję na południu Polski (Małopolska, Śląsk).

Fotoreportaż z imprezy – jak wygląda współpraca?

  1. Określamy zakres Państwa potrzeb i oczekiwań w zakresie zdjęć z eventu. Na podstawie zgromadzonych informacji przygotowuję i przesyłam draft umowy.
  2. Po podpisaniu umowy rezerwuję termin.
  3. Wykonuję zdjęcia reportażowe zgodnie z ustalonym planem.
  4. Na życzenie klienta około 10-20 zdjęć z imprezy udostępniam już następnego dnia.
  5. Wybrane zdjęcia retuszuję zgodnie z Państwa sugestiami.
  6. Gotowe zdjęcia udostępniam do ściągnięcia z serwera.

Czy jest gwarancja rezerwacji terminu?

Tak, oczywiście. Po ustaleniu warunków współpracy i podpisaniu umowy termin jest automatycznie zarezerwowany. Mogą Państwo spokojnie zająć się innymi kwestiami organizacyjnymi.

Jakie informacje na temat eventu chciałbyś poznać wcześniej?

Każdy event jest inny. Dla mnie jako fotografa najważniejsze są takie kwestie jak:

– data, miejsce i godziny realizacji

– agenda i szczegółowy program imprezy

– udział gości specjalnych

– informacje dodatkowe, istotne z punktu widzenia organizatora

Pozostałe szczegóły organizacyjne ustalane są na bieżąco.

W jaki sposób fotografujesz eventy?

Najbardziej istotna z mojego punktu widzenia jest nieinwazyjna realizacja. Fotografuję z perspektywy obserwatora, a nie uczestnika wydarzeń. Wtapiam się w tłum, dzięki czemu uczestnicy szybko zapominają o mojej obecności. Takie podejście gwarantuje, że zdjęcia są bardziej naturalne.

Czy w trakcie realizacji używasz lamp błyskowych?

Tylko w sytuacjach, gdy jest to konieczne. Ograniczam wykorzystanie światła błyskowego, ponieważ jest ono absorbujące. 99% moich zdjęć z eventów powstaje bez użycia lamp błyskowych, w świetle naturalnym/ zastanym.

Czy podczas realizacji jesteś do dyspozycji?

Tak. W trakcie imprezy pozostaję do dyspozycji organizatora i uczestników imprezy. O ilew danym momencie nie dzieje się nic ważnego, nie ma żadnego problemu z wykonaniem pamiątkowych zdjęć na ściance etc. W przypadku większych eventów zapewniam udział drugiego fotografa.

Jak długo czeka się na zdjęcia z eventu?

Z reguły zdjęcia są gotowe do 3-5 dni od wydarzenia. Na życzenie organizatora pierwszych 10-20 zdjęć mogę udostępnić już następnego dnia.

Jak wygląda kwestia płatności za zdjęcia?

Przed eventem proszę o wpłatę zaliczki przelewem na konto. Pozostałą część opłaca się przelewem już po realizacji. Na całą kwotę wystawiam fakturę VAT.

Ile kosztują zdjęcia z eventu?

Koszt zdjęć z eventu ustalany jest indywidualnie, w zależności od Państwa potrzeb i oczekiwań. Do przygotowania kosztorysu zdjęć z imprezy potrzebuję następujących informacji:

  • czas trwania realizacji
  • szacowana ilość zdjęć
  • miejsce realizacji

Zdjęcia eventowe – galeria

Chcesz zobaczyć więcej zdjęć?